دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رأفت در گفتگو با آنا:

تجربه بیشتر عامل برتری بر فولاد شد/ داوری هیچ‌گاه به سود پرسپولیس نبوده است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: علت برتری بر فولاد تجربه بیشتر سرخ‌پوشان بود و داوری هیچ‌گاه به سود پرسپولیس نبوده است.
کد خبر : 557771
_313.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان به جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت و در صورتی که بتواند در دیدارهای معوقه خود نیز برنده از زمین خارج شود، به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد. سرخ‌پوشان در چهار دوره اخیر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده‌اند.


پایان رأفت در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم دیدیم. فوتبال پایاپای و نزدیکی را ارائه کردند و برای پیروزی تمام تلاش خود را بروز دادند. بدون شک یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام از مربیان خوب فوتبالمان هستند که تیم‌هایشان با جسارت بازی می‌کنند.


وی ادامه داد: پرسپولیس توانست از تجربه بازیکنان خود بهتر استفاده کند و در شرایطی که فولاد بازی واقعاً قابل قبولی انجام داد ولی در پایان برنده شود. پرسپولیس بر بازی مسلط‌تر بود و نشان داد که توانایی‌های زیادی دارد و با گذشت زمان تیم کامل‌تری خواهد شد و در قامت قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.


پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود فولاد خوزستان که برتری سرخ‌پوشان تهران را به مخاطره انداخت، خاطرنشان کرد: به‌هرحال پرسپولیس از ناحیه داوری در این فصل متضرر شده است. در فصول قبل هم که قهرمان شد، داوری هیچ‌گاه به سود پرسپولیس نبود و البته انتظار از داوران، قضاوت مناسب بوده و باید بپذیریم اشتباه داوری بخشی از مسابقه است. در صحنه پنالتی هم داور به اشتباه برای فولاد خوزستان پنالتی گرفت ولی نباید فراموش کنیم که عکس‌العمل محمدحسین کنعانی‌زادگان که بازیکنی ملی‌پوش است، نباید تا این اندازه بد باشد و کاری کند که داور به او اخطار دهد و اگر کریم باقری مداخله نمی‌کرد، ممکن بود این بازیکن اخراج شود.


وی تأکید کرد: فقدان سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) در فوتبال ما به شدت حس می‌شود و متأسفانه تصاویر دوباره بازبینی نمی‌شود تا بتوان قضاوت بهتری از سوی داوران دید. بنابراین انتظار از جامعه داوری به‌خصوص داوران وسط و اول مسابقه این است که جایگیری بسیار مناسبی داشته باشند تا هیچ تیمی متضرر نشود.


رأفت در خصوص افزایش توان هجومی پرسپولیس بیان کرد: مهدی عبدی بازیکن جوان و آینده‌داری است که گل‌های بسیار حساسی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. این بازیکن باید بیشتر تلاش کند تا تسلط بیشتری در محوطه جریمه یا دیگر نقاط زمین برای گلزنی داشته باشد. او نباید در باد گلزنی‌های اخیر خود بخوابد تا بتواند تبدیل به مهاجمی شش‌دانگ شود و حتی شانس این را داشته باشد که آقای گل لیگ برتر شود.


پیشکسوت تیم پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس با شکست فولاد خوزستان نشان داد که می‌تواند همچون فصول گذشته مدعی اصلی قهرمانی باشد. این تیم در صورت برتری در بازی‌های عقب‌افتاده خود در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت و اگر برتری‌های این تیم مقابل رقبا تداوم داشته باشد، جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که سرخ‌پوشان بار دیگر می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته